Hafize35 ben Ekim de düşük yaptım . Ama benim doktor riskim olduğu halde dememiş e ilk ya bilmiyorum tecrübem sıfır daha 2 aylık evliydim. Kalp atışını hiç duymadım . Bebek içinde ölmüş haberimiz yoktu ne sancı ne kanama sade ve sadece sırt ağrısı vardı . Kalp atışını dinleyecegimiz gün durduğunu öğrendik zaten ölü bir bebekle memlekete gidip ilaçla düşürdüm . Sonra 3 ay sonra tekrar düşünebilirsiniz dedi ben yok dedim . Düşük nedeni ise yeni evlenenlerin %80 düşükle sonlanıyor . Ben çocuğumu gördüm unutamam hiç o günü küçücük bişey di 🥺