Aysdundar bak aynı şeyleri yasamisik keseyi bebeği görüp kalp atışlarını duyup videolara alıp kaybetmek çok üzücü benimde herşey yolunda giderken biranda gece kanama başladı progestran kullandım iğne falan atıldım ama ertesi sabah aldılar hayat devam ediyor sen stres yapma herşey öyle olcak diye düşünme olumsuz düşünürsen olumsuzluklar olurmuş dua et iyi düşün Allah en yakın zamanda nasip edicek 🙂