Ben 28 haftaligim ama ben hazirladim nolur nolmaz belki sonra halim olmaz diye yalnizim cunku. Kendim icin 2 gecelik, bir pijama takimi, 2 sabahlik, 3 tane camasir, 2 emzirme sutyeni, 1 emzirme atleti, tarak, gogus pedi, kadin pedi, 3 cift corap, terlik koydum. Bebek icin bir buyuk tam takim hastane cikisi, 2 tane alt ust eldivenli sapkali takim, yedek 2 eldiven, 2 yedek sapka, bir alt yedek, bir ince bir kalin battaniye, bir de hastane cikisinin penye battaniyesi var zaten. 3 cift corap, patik, yenidogan islak mendili, bebek bezi, alt acma, 2 yedek citcitli body, 6 tane agiz bezi koydum baska da hatirlamiyorum. Biberon emzik koymadim cunku hastane prosedurlerine aykiriymis. Lazim gelirse kasikla bile icirilir ama bir kere biberonu tadinca cok zor aliyo memeyi. Insallah zamaninda dogar bebelerimiz de guzel guzel emziririz.