cerenozb07 Dilaraa61 aynıı 33+2😂❤️❤️ Ayy birbirimizi kaybetmeyelim bari kız bizimkinin cinsiyeti sizin ne
Yaseminakkoyunk Dilaraa61 34+4 den selamlar güzel anneler 🥰 zaman daraldı heyecan hat safhada. Normal doğum için çok dua ettim bebeğim geç döndü şimdi de korkuyorum. Bu stres beni yiyip bitiriyor. Bir iki eksiğimiz kaldı herşey halledildi bebeğimizin eşyalarını yıkadık ütüleme kaldı sonra da hastane çantası hazır olur 10 güne. İnşallah sağlıkla dilediğimiz gibi doğum yaparız 💖
hulyaca Tahmini doğum tarihi 15 Eylül. Tam 35.haftaya girdik kaldı 35 gün 😍😍 korku, endişe, heyecan her şey var 🤭🤭
Anneyim hulyaca aynıyız bende 35+0 olduk sizin gibi inşallah ama benim sezeryan dogum olacak o yüzden eylülün ilk haftası muhtemelen cuma günü ögrenecegim ne zaman olacagını hayırlısı ile
Ayazegeaysel0606 hulyaca Yakınız sizinle uygulamaya göre 16 eylül soon 35 gün kalıyor saat 12 de 35+0 haftalık oluyoruz ama doktorum 24 eylül dedi bakalım ne zaman gelmek isticek kuzucugum sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah 🤲🤗
cerenozb07 Dilaraa61 vallaha babası kumsal duru dedi sonra asel mina dedi daha belli değil ben eliz dedim 😂sizin belli mi isimsiz doğacak çocuğum 😂