Dilara0419 Canım öncelikle insallah sağlıkla kucağına al bebeğini♥️ 26 gün önce doğum yapmış biri olarak yazıyorum hiiiççç kimseyi dinleme sen kendini hangisine hazır hissediyorsan o şekilde doğur. Doktorumun tabiriyle normal doğum için yaratılmışım düşün herşeyim çok uygundu. Hamileliğim boyunca 8 kilo almıştım, bebeğin kilosu uygundu, doğum pozisyonu almıştı, ve ben vajinismusu yenmiş biri olarak normal doğum istiyordum ve elverişliydim. Hastaneye yatışım yapıldı eşimle gitmiştik eşimde kaynanamla görümcemi çağırdı onlar da başkalarını çağırdı derken oldu mu odada bin kişi. Bu arada suni sancı alıyordum onlar yüzünden sancılarımı karşılayamıyordum çünkü kendimi kasıyordum. Allah’ın cezası bi ebeye denk geldim beni herkesin içinde alttan muayene etti bende film koptu ne mahremiyet kaldı ne bisey. Beynimi yediler sezaryen ol kurtul bu sancı çekilir mi diye. Eşim doktora koştu sezaryene al diye, ben kendimi ameliyathanede buldum rızam olmadan sezaryen oldum ve o gün odadan herkesi kovmadığım için o ebeye haddini bildirmediğim için ve o gün yaşadığım daha başka şeyler için ben bu lohusa halimle psikoloğa gidiyorum bunu atlatmak için. Doğum şekline sen karar ver ve yanında kimse olmasın diye acı tecrübemi senle paylaşmak istedim. Zamanı geriye almak çok zor, bi şansım olsa o güne geri dönmek isterdim. Doktorunun hatta ebenin bile rolü çok büyük bunu da göz ardı etme canım ebeye sancım var dedikçe ee bizim de vardı diyordu düşün nasıl birine denk geldiğimi. Sezaryen ol diye beynimi yiyenler hani nerde hiç biri yok o ağrıları ben çekiyorum. Kesinlikle kendin karar ver canım sezaryen olacaksan da normal olacaksan da ben istedim de, çünkü pişmanlığı var gerçekten.. ikinci doğumumu insallah normal yaparım insallah bir aksilik çıkmaz, en azından sonuna kadar gitmek isterim “kendi isteğim olduğu için”. Bu demek değil ki sezaryen korkulacak bisey kesinlikle değil ben kendi isteğimle olmadığım için mecbur bırakıldığım için ve sancımı çekerken en sevmediğim kişilerle olduğum için psikolojik destek alıyorum. Herşeye rağmen bebeğimin mis kokusu dünyalara bedel. Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin ♥️