Sewal35 benim ilk çatı muayenemi ebe yapmak zorunda kaldı bi pazar günü acilden sancım var diye giriş yaptığım için ve evet aşırı canım yandı hatta ben nasıl normal doğum yapacağım buna bu kadar canım yanarken diye cesaretimi bile kaybetmiştim. Bugün doktorum yaptı nasıl korkarak gitmiştim ve hiçbir şekilde hissetmedim, aralarında dağlar kadar fark vardı. O yüzden sadece kişiden kişiye değişiyor kendinizi korkutmayın ve abartmayın lütfen, bende bu sayfada yorumları okudum korka korka gittim ama sadece 10 sn