Tabi ki de herkesin acı eşiği farklıdır ama öyle bir anlatılıyor ki sanki doğum sancısından beter bu postu açmamdaki neden benim gibi çok korkanları rahatlatmak öyle kötüydü böyle kötüydü diyerek insanların psikolojisini bozmaya gerek olmadığını düşünüyorum