zarifkelebek Anadolu yakasında önerebileceğiniz güler yüzlü , her şeyi detaylı anlatan ve telefon numarasını veren İşinde iyi bir doktor var mı? (ERDEM - AFİYET - SAYGI ve ERSOY hastanesi kesinlikle düşünmüyorum)
Fuliaa90 zarifkelebek Göztepe Medical park cansu kanlıogluna gidiyorum 2. Doktorum benım . İlk doktorumu saydıklarınızı asla yapmadıfı ıcın bırakmıştım . İyi ki de yola kendısıyle devam ettim .her gidişimde detaylı bakıp bılgı verıyor kan degerlerime bakıyor
hhb53 zarifkelebek Doc. Dr Saynur Yılmaz özel polikliniği var. Doğumu Adatıpta yapıyor. Çok iyi doktor 👍🏻 Yeri de emseyin yakınında instagramı var ordan bakabilirsiniz
YagizAsyaMom zarifkelebek kartal umut hastanesi Fatih Birol ilk gebeliğimide o takip etti şu anki de o kontrol ediyor doktordan ziyade bi abi akraba gibidir. Yoğun olmadığı zaman telefonlara dönüş yapıyor sakin kibar ve işinin ehli bir doktor kesinlikle tavsiye ederim ☺️
zarifkelebek Fuliaa90 ben o hastanede bir kaç kez özlem dülgere gitmiştim ama güler yüzlü bir kadın değildi o yüzden dahada gitmedim. Cansu kanlıoğlu güler yüzlü mü? Benim için çok önemli güler yüzlü olması. Birde o hastanede aslı nehir aytanı öneriyorlardı duydunuz mu hiç
EfeEge YagizAsyaMom bende yarın kontrole gideceğim. İlk kez 37 Haftam dayım ssvd desteklediğini duyduğum için gideceğim. Kaçıncı haftanızdasınız size bir kaç soru sorabilir miyim
Cnsmhmt34 YagizAsyaMom merhaba ben de fatih hocaya gidiyorum telefonunu kendiniz mi istediniz? Ne zaman bir şey sormam gerekse gün içerisinde hastaneyi arayıp asistanına not bırakmak zorunda kalıyorum 😭
Fuliaa90 zarifkelebek bende ılk ozlem dulgere gidiyordum hic birsey soylemıyor anlatmıyordu . Amacansu hanım cok tatlı bir bayan zaten arastırıp gtmiştim . Instagram’da bile o enerjiyi aldım .
Meflug zarifkelebek ben özlem hanıma gidiyordum soğuk biri. Cansu hanıma bı hamileliğimi ilk öğrendiğimde gittim bana soğuk geldi kan tahlili bile istemedi Baktı geçti ben de tamamen hastaneyi değiştirdim.medicana Kadıköy Timuçin timurogluna gidiyorum harika biri
zarifkelebek Fuliaa90 evet soru sormadan cevap vermiyor özlem dülger. Cansu hanımı yazdım bir kenara. Teşekkür ederim☺️
zarifkelebek Meflug evet özlem hanım baya soğuk biri. Aslı nehir aytanı çok duygum. Bende 3 yıl önce falan gitmiştim aslı hanıma baya güler yüzlüydü diye hatırlıyorum Ama şu an doğum iznindeymiş. Erkek doktor düşünmüyorum şimdilik. 6 günüm geçiyor onun için gitmek istiyorum belki ilerleyen zamanlarda erkek olabilir.
Betegebet Meflug Merhaba Benim cok hastane seceneğim yok emekli sandığı sebebiyle. Medicana yada medicalpark gibi. Medicana çamlıca daki 2 doktorda olmadı. İstemedim yani. Asla dinlemiyor sadece o konuşuyor birşey sorsanız yarım ağız cevap veriyor. Timuçin bey nasıl? Cana yakın güler yüzlü olsun. İlk doğumunda ölümlerden döndüm doktorlardan duyduğum kötü laflardan cabası. Suan hiçbir doktora güvenim yok ve güvenmediğim bilmediğim biriyle o doğumhaneye giremem. Kalbim çarpıntı yapıyor düşündükçe
Ozgekrmli Koşuyolu Bahar Çağlar muhteşem bir doktor kendi muayenehanesi var.Anlaşmalı olduğu hastanelerde çok iyi memnun kalırsınız.
zarifkelebek Ozgekrmli benim özel sigortam var o yüzden geçen klinik düşünmüyorum. Eğer geçse düşünürdüm ama
zarifkelebek Zeynepekr telefon numarasını veriyor mu? Birde çok sıra bekliyor musunuz? O hastane çok yoğun oluyormuş malum coronadan dolayı beklemek istemiyorum
Zeynepekr zarifkelebek Artık özel hastaneler pandemi hastanesi değil diye biliyorum 🤷♀️Hep randevu alarak gidiyorum doktoruma o yüzden de bekleme durumum hiç olmadı . İnstagram adresinden ulaşıyorum kendisine hemen de cevap veriyor sıkıntı olmadı.