ElifOncul peki ama işte ben geceleri susuzluktan ölüyorum. Sürekli akıntım oluyor sarı . Sık idrar falan . Doktor sen de şeker olabilir dedi . Ya neden devlette insanla tam olarak ilgilenmiyorlar olabilir olabilir diyip böyle insanın psikolojisini bozuyorlar . Tam 8 haftadır sarı iltihap gibi akıntım var . Ornisid kullandım iki kere verdi geçmedi . Hep bisey olmaz bisey olmaz diyor doktor . Çocuğumda inş bi sağlık sorunu çıkmaz . Tek duam bu 🙏