Bu hafta 36 bitti 37 ye girdik . Dün doktora gittim bebeğin kilosu 3015 gr Muş . Bebeğim 10 gün ilerideymiş. Doğumum normalde 8 Eylül dü ve normal Doğum düşünüyordum . Bebek haftada 300 gr alsa artık normal Doğum ihtimalim kalmıyor . Benzer durum yaşayan var mı kilosu yüksek olunca bi sıkıntı olur mu . İlk hamileliğim.