NurdanHakan Allah analı babalı büyütsün Amin...çok sevindim canım benim hep postlarını takip ediyordum ,doğumunu en çok merak edenlerdenim ,çünkü ben de istemeden de olsa sezaryen olacağım...Dikişlerin acıyor mu? Bebeğine rahat bir şekilde baka biliyormusun?
Ha bide kaç kilo kaybettiğine bakınca banada söylersin🙂