Ay ne kadar kompleksli yorumlar bunlar yaa. Karşılaştırmadaki kötü niyet ne olabilir ki?? Bu bebekler 1 kilo da olsa kıymetlimiz 3 kilo da olsa 5 kilo da olsa. Karşılaştırma sayesinde tecrübeler üzerinden ortalamayı öğrenebiliyoruz. Uç noktalarda az veya çoksa önlem alabiliyoruz. Her şey internette yazılan gibi olmuyor ki. Sohbet ediyoruz. Komplekse hiç gerek yok. Sonuçta bebeğin kilosu beslenme ile desteklenebilir, bu arada fazlası da zarar. Çok yanlış bir bakış açısı sizinki