Eha1 Mom10 evet üç kızı olan dördüncü erkek olsa bile engelli özürlü olurmuş çok şaşırmıştım ama işte nasip meselwsi rabbim verirse verir ❤️
Zeyzey24 Nezosikra aslında sizinki hissetmek ve de istemek :) öyle olmasını istediğimiz için öyle geliyor bize
Eha1 Zeyzey24 biraz bu da var ama ben kendi adıma diyim doğuma gidicem ama hala erkek içime geliyo istemenin dışında bu bendeki nedendr anlamış değilim 😞
Nezosikra Zeyzey24 muhtemel senin dediğin gibi canım 😂sağlıklı hayırlı evlatlar olsunlarda inslalah❤ önceliğimiz o tabiki ama inslalah rabbim iki meyvesinden de tattirsin🤗🤗
[silindi] Acelyae 11.haftamda kız 14 te erkek dediler 18.haftamda gidicem 😂 nasip bakalım değişir mi değişmez mi
Nezosikra Mom10 amin Inslalah canım rabbim iki meyvesinden de tattirsin inşalalh benim küçük kiz durumu pek kabullemenemedi😂😂hala erkek isimleri buluyor yalniz😂🤗
caglanurr Acelyae bana iki doktor erkek demişti şimdi kesin kız diyorlar 4 doktora gittim hepsi kız dedi
busratunk5 Acelyae bana 4 kere erkek dendi detaylı ultrasonda kız çıktı ve kızım oldu net cinsiyet detaylıda kesinleşiyor
Mom10 Eha1 ayniyiz🥰bende eylulde dogum var daha 44 gun var diyor bakalim hayirlisi haberlesiriz bakalim esimle senin hislerin tutacak mi😂
Zeyzey24 Mom10 doktora bişey çıksa müdahale edebilecekmismz dedm o da hayır dedi . Bende en azından öğrenmeyeyim şmdi dedim