vrndozlem Merhaba bayanlar protein idrarımda pozitif çıktı 39+2 gebeliğim korkmam gereken bişey var mı sizce doktoruma yazdım dönüş yapmadı hala
Mrvakcy98 vrndozlem ben protein kaçağından erken doğum yaptım canım kaç + olarak çıktı büyük ihtimal tekrar tahlil yapıp yükseldiyse doğumu başlatmak isteyecektir preaklamsi diye geçiyo merak edersen araştır ama haftan dolmuş zaten doğsada bişey olmaz korkma
Aaannesi vrndozlem ablamın 2 gebeliğinde de protein kaçağı vardı.Cok sükür bi sey olmadan yaptı dogumlarını.Senin zaten günün dolmus masallah korkma canım hayırlısıyla yaparsın dogumunu.
vrndozlem Asafali tansiyon takibi istediler 5 gün önce tansiyonum 14 lerdeydi sanra düzenli ölçüp yolladım 4-5 gündür tansiyonum normal gudiyor ama dün idrar testi verdim glukozda eser yazıyor proteindede pozitif sonuç var
vrndozlem Mrvakcy98 6,33 gösteriyor ama anlamadım ben bişey🤷♀️ Hayırlısı olsun diyorum inşallah riskli bişey değildir😓 tansiyonum bir ara çok yükseliyordu 4-5 gündür normal çıkıyor
Asafali vrndozlem dikkat edin maalesef zehirli gebelik diye bir risk olusuyor tansiyonda yuksek olunca umarim bisey yoktur dikkat edin
Mrvakcy98 vrndozlem benim sayısal olarak değil de + olarak vardı 1 gecede +++ olarak değişti değerim acil sezeryana alındım maalesef gebelik zehirlenmesi oluyo doktorundan cevap gelmezse Bi acile falan göster canım ihmal etme
Oznur1_23 vrndozlem canım ben 19 haftalık hamileyim bende de çıkıyor arada üç hafta önce 6.4 dü bugün verdim yoktu şeninde mi arada oluyor arada olunca sorun olur mu
ikincikezanne- vrndozlem Insallah bisey cıkmaz bence sen direk git bekleme bile allah korusun bisey falan olur
vrndozlem Asafali evet doktorum öyle demişti tansiyonun yüksek olurda protein pozitif olursa sezeryan demişti şimdi tansiyonum normal gidiyor protein çıktı idrarda
Hashasim2020 Hashasim2020 ben de protein kaçağı ve tansiyon gebelik zehirlenmesi belirtisi diye biliyorum ama zaten haftan dolmuş maşallah
vrndozlem Hashasim2020 bebek dün nstde hareketliydi şimdide ufakta olsa hareketleri var tansiyonumu ölçtüm normal çıktı 2 saatte bir ölçmye devam ediyorum şimdi canım
vrndozlem Mrvakcy98 doktorum fazla umursamadı etraftanda sancın suyun yok bişey olsa doktorun derdi diyenlerin baskısıyla psikolojim iyice bozuldu bugün gerçekten 😓 çok teşekkür ederim size
Mrvakcy98 vrndozlem rica ederim canım sağlık bu heleki evlat sen içini rahatlatmak için git görün başka doktor baksın en azından huzurlu olursun
Mrvakcy98 vrndozlem ayrıca bu sancı su yapan bişey değil ben laylaylom gittiğim hastaneye direk yatırıldım daha 36 haftalıktım