Ben de şuan aynı durumdayım 32. haftamdayım 24 Ağustosa kadar olan hakkım çalışabilir raporu alsam bile yanıyor. Çok kararsızım atandığım ile hala taşınamadım. Şuan acil olan duruma göre hareket edip doğum öncesini de kullanacağım mecburen. Doğum izni bittikten sonrasındaki rapor işi sözleşmelilerde oluyordur inşallah.