EceElif rapor elımde var canm mr kagtnın uzerıne yazmıştı ılk gttgim doktr iki şeyden şüpe edilmiş intıhplı damar tıkanması vaskulit yani migren yda senin bebegi kaybedince düşük yaptgn içn dedı bunlarn 3 sebebi. Romatoloji doktruda inthplu damr deıil bebegi kaybettgnde olsun dedı kansulamdcta dewm et dedı elindeki kan tahlillerini kadn dogumcuna git dedı verilmzse dye cok korkuyorum. O yuzden korkum teskkur edrım canm