Boncugummmm
✔️Çok doğru kuzum eğer trombofilin ileri derece ise ömür boyu ilaç kullanman gerekir. Kullanılmadığında hamilelik , düşük, doğum, ameliyat v.s sonrası beyne , kalbe, mideye akciğere ve diğer organlara pıhtı atması sonucunda kalp krizi , beyin kanaması, mide kanaması, emboli vs gibi kalıcı ölümcül riskler oluyor. Benim annemin doğumdan sonra midesine pıhtı attı mide kanaması geçirdi ölümden döndü o zaman öğrendik trombofilisi olduğunu.