Ben ilk gebeligimde ozele gitmistim yine o doktor bebegin kalp atisini dinletmiyorum ama ultrasonda gorunuyor deyip ekranda gostermisti. Sebep olarak da ilk 3 ay bebege sıkıntı olabilecegine dair gorusler var demisti. Bu ucuncu gebeligim bunda baska doktor şak diye acti yani doktoedan doktora hastaneden hastaneye degisiyor. Bence bebeginiz iyiyse dert etmeyin. İnsan heyecanlaniyor bir duymak istiyor ama zararliysa varsin duymayalim yapacak birsey yok ☺️