Fulyazorlu30 Eha1 sezeryan ne gibi dezavantaj teyze kızım dün oldu yanında ama hiç sancı çekmedi şok oldum
Eha1 Fulyazorlu30 sancı çekmeyen insan var.mi bilmiyorum ama ben iki kziimda da malesef aşırı derecede sonrasında sancı çektim dudaklarımı isiriyordum bebeği doyururken 😞ama sezeryan basli başına bir ameliyat hangi ameliyat iyi olabilir ki?
Aysn6767 Fulyazorlu30 her ikisinden de korkuyorum çok şükür rabbim arada kaldırtmıyor 😂😂 her ikisininde zorlukları var aşikar doğum dediğimiz olay başlı başına zor. Velevki rabbim hepimize yardım etsin🤲😬
Wonderanne Fulyazorlu30 normal doğum sancısından sezaryene dönmüş biri olarak ikisinin de artı ve eksisi var sezaryen zor geçti benim açıkçası
Dilara22 Fulyazorlu30 zorunlu sezeryan olacağım ama normal olsaydı aşırı korkardim. Acı eşiğim çok düşük. O sanciyi cekemeden bayılırdım herhalde ben