Fulyazorlu30 Normali merak ediyorum aslinda belki de çok kolay olacak düşüncesine sahibim boyle 1 2 saat icinde 😝🌺👼🏻 ama bebisin kilosu, kafa büyüklugu onde gidiyor ya normal dogum esnasinda bebis zorlanir mi diye endiseleniyorum ve sanirim korkuyor oluyorum bu durumda oranin yırtılması karnimin kesilmesinden daha kotuus gibi geliyo 🙄 ama karnimin kesilmesi de … oyyy hangisi olursa en rahat ve kolay seklinde olsun insallah diyorum. Ama sezaryene uzak degilim yani. 40 a kadar bekleyip yeter diyeecegim sanirim kendiliginden olmazsa…