Bende 20+3 ikinci gebeliğim olduğu için 18. Haftada hissetmeye başladım bazen bende çok endişeleniyorum. Acil doktora git diyen arkadaşlar kalbi durmuştur diye söylüyorlar ama sende bendensin bende evham artı panik atak hastasıyım 2 düşüğüm benimde oldu bende 9. Haftada aldım ev tipi kalp dooplerini ve hemen kalbini dinliyorum şükür diyorum hatta dinlerken oynadığını döndüğünü bile duyuyorum demekki ben hissetmiyorum diyorum. Korkma kalp atışını duymuşsun. Acile gitsen onlarda kalp atışını dinleyip yollıcaklar zaten biraz dinlen yarın da bak sonrasında doktoruna danış canım