Ozlm35 Kızlarrr yaa 24 haftalik gebeyim ama bugun tum gun boyunca hala bebegin hic hareketini hisssetmedim cikolata yedim sola yattım ama yok yok normalmi bu durum ??
GlahBilgiliPelit Ozlm35 Mylittelmans Bebek hareket etmemiş hemde tüm gün ? Tek bi kere bile? nasıl normal olabilir :s ? Bence doktoruna acil şekilde danışmalısın.... doktorumun bana en basından beri söylediği acil durumların en basında bebeğin hareket etmemesi geliyo.... içini burada rahatlatma cnm git doktorun yönlendirsin seni..
ilaydanurhavvat Ozlm35 canım tabiki normal hemen hemen aynı haftadayız bnimkide bazı günler çok çok az oynuyor keyfi yok diyorum düşünmemeye çalışıyorum gecesine yada bi sonraki gün sabah hareketleniyor bşrgünden bişey olmaz uzatırsa sorun
BurcuUur Ozlm35 bazen oluyor uyuyordur bende de oluyordu yarında hareket etmezse acil e git için rahat etsin
Ozlm35 Yaa tüm gün stres topu oldm resmen naptysam hissetmiorum normaldede gec hissetmistim cok sevnmstim basladi die ama bugun hic hissetmeyince korktum
deletedmom351 Ozlm35 Merak etme her zaman aynı derece hareket edecek diye bir şey yok 2 gün hiç hareket etmeyen bebekler var sen yine de bekle hala etmiyorsa içinin rahatlaması için doktora git.
deletedmom351 GlahBilgiliPelit Bebekler zaman zaman tüm gün uyuyabiliyor yada hareket ediyor ama anne hissedemeyebiliyor bu korkulacak bir şey değil zaten 24 haftalık hamile arkadaş daha yeni yeni hareket etmeye başlamıştır alışması lazım. O yüzden korkutmak yerine yatıştırmak lazım.
Mylittelmans GlahBilgiliPelit bir cok kez basıma geldi bebegn uydugu t3spit edildi bunda telaslanacak birşet yok bu durum bir kac gün d3vam ederse durum anormaldir
GlahBilgiliPelit deletedmom351 doktora gitmesini söylemek korkmasını değil temkinli olmasını sağlar. Aksi bir durum varsa ve şuan gereksiz yatıştırıyorsanız?? Biz burda hiç birimiz doktor değiliz. Bütün gün hissetmemesi 24. Hafta dahi olsa normal değil bence .. Hiç bişeyi de olamayabilir ama yine en doğrusunu doktoru söyler burada yatıştırarak biz değil..
Ozlm35 Yaa canm ck skldi ama evde cihazm var kalp dinleme aleti onla dinledim kalp atıminı ama harekt yok yinede korkmalımyım
MuratZeynepDiner Ozlm35 tatlım bazen hareket etmemesi normal olabilir ama biz bunun hangi gün oldgnu bilemeyiz.doktorum tüm gün hareket etmese zaman kaybetme gel dedi.ben sizin yerinizde olsam acile gitmiştim
deletedmom351 GlahBilgiliPelit Canım ben şunu demek istiyorum bana da doktorum demişti. Bebekler anne karnında aslında çok hareketli ama bunu bazen hissedemezsiniz ve arkadaş daha 24 haftalık ve bebeği haliyle daha yeni hareketlenir ve yaptığı hareketleri her zaman hissetmeyebilir. Belki de karnında oynuyordur ama anne hissedemiyordur bu ihtimal sizce de yok mu? Çünkü daha küçük yeri oldukça geniş. Benim bebeğin her zaman oynuyor bir gün bile oynamadığını görmedim ama bu gerçekten normal.
MuratZeynepDiner GlahBilgiliPelit ben böyle bir durumda kimseye rahat et bsey olmaZ diemem.burda post açılmıstı bebegni kaybeden anne ihmal etmeyin dıodu.ben böyle bir sorumluluk alamam ben olsam gitmiştm
Demir Hareketlerin takibi 27. Haftadan sonra yapılıyormuş,benimde çok hareketli olan bebeğim son zamanlarda çok durgun.Uyku düzenleri gelişiyormuş ondandır diyorum.Panik olmayın,uyuyodur inşallah miniğiniz🤗
MuratZeynepDiner Ozlm35 süt iç çikolata ye sol tarafına yat hala hareket etmiosa doktora git bunları ben söylemıorm.gebeliğimn basından beri perinatolağa gdyorm bu benm doktorumun söyledikleri
deletedmom351 Ozlm35 Yani korkunu anlıyorum ama bu kadar evham yapma neler var neler. Birazdan yada yarın hareketlenir sonra anlarsın.
Elif4334 Ozlm35 o haftalarda günün %90 ını uyuyarak geçiriyolar çünkü canım 28. Haftadan sonra önemli bebeğin hareketleri stres yapmayı bıraktığın an hareket edicektir zaten sen stres yaptığın içinde etmez