Eda_okur262627 buzda koyma üşütürsun falan Allah korusun. Yazın usutmesi çok fena oluyor. Bide hamileyken hiç cekilmez. Bende sabahları sırılsıklam uyanıyorum ama sırf hasta olmayayım diye cam açık yatmiyorum. Bol bol suya tut ayaklarını. Geçer insaly seninkide. Değilse zor ayak yanması