Nofa Ben 27 haziranda adet oldum en son uygulamalardan hesaplayınca 6 hafta 2 günlük diyor bu doğrumu ?
Hilalyusuf Nofa evet doğru sata göre hesaplanıyor ztn ultrasona göre de değişiyor gelişimi öndende gider geridende gelir
Nrye27 Hilalyusuf Bende 4 +4 keseyi zor gördük 2 hafta sonra kalp atışı için dedi ama bakalım ne olacak masallah rabbim hayırlısıyla sonunu getirmeyi nasip etsin 🤲
Deletedmom416 Nrye27 evet keşke elimizde olsa 😔 dua edelim bol bol başka çaremiz yok sabırla bekleyelim 🤲🏻🤲🏻