Nrye27 Kalp atışını duymaya günler kala 🥰 hem stres hem heyecan hem korku hayırlı haberler alalım inşallah 🤲
sntn Nrye27 ben 8 haftalık hamileyiö bugün hastaneye gittim kalp atışları için doktor dinlettirmedi bebeğin küçük olduğu için zararlı olabilir diye bazı doktorlar dinlettirmiyorlar
Deletedmom416 Nrye27 al benden de o kadar içimde korkular stresler baş edemiyorum akışına bırakayım diyorum yine geliyor aklıma kötü kötü şeyler inşallah güzel haberler alırız 🤲🏻perşembe gidicem bende inşallah 6+6 olacak o gün
Nrye27 Ayseozmenucar ayy hadi hayırlısıyla inşallah çok değişik duygular insan hem korkuyor hem heyecan oluyor 😕🥰
Eda_okur262627 İnsan o sesi duyunca gülmek ve ağlamaklı bişey oluyor ben duyunca gülmeye başladım doktorum gülme ses gider dedi zor tuttum kendimi 😅😅
Hilalyusuf 5+3 ile keseyi gördüm 1 hafta sonrada 6+3 kalp atışını duydum ne çabuk 19 haftalık olduk be 😊
Serrax Hilalyusuf ayy ben de 6+3 olacağım kontrolde erken mi acaba diye düşünüyordum ki rahatladım. İnş duyabilirim
Nrye27 Hilalyusuf Bende 4 +4 keseyi zor gördük 2 hafta sonra kalp atışı için dedi ama bakalım ne olacak masallah rabbim hayırlısıyla sonunu getirmeyi nasip etsin 🤲
Hilalyusuf Serrax bazı gebeliklerde 7. 8.haftalarda duyulabiliyormuş geç döllenmeden dolayı ama paniğe gerek yok inşallah duyarsınız ama duyuluyor yani o haftalarda
cipiti Bende bugün duydum ama doktor yavaş atiyor haftaya tekrar gel dedi adet tarihime göre 7+4 ama bugün ultrasonda 6+3 olduğunu söyledi var mı bu şekilde başta yavaş olan ?? Sonrasında dlkalp atışı hızlanan oluyor şuan problem görünmüyor dedi
Nrye27 Deletedmom416 o zaman aynıyız hayırlı bir sekilde duyalım inşallah insan düşünmek istemiyor ama ellindede değil illa o ici ne giriyor 😕
mavi2804 4+6 ile keseyi gördük cuma günü gittim 6+0 ama kalp atışını duyamıyorum şuan alttan da bakmaya gerek yok dedi önümüzdeki cuma tekrar çağırdı inşallah duyabilirim
Nrye27 mavi2804 evet baktırma alttan iyi değil allah korusun düşük yapan çok oluyor. Allahin izniyle duyacaksın iyi düşün
Deletedmom416 Nrye27 evet keşke elimizde olsa 😔 dua edelim bol bol başka çaremiz yok sabırla bekleyelim 🤲🏻🤲🏻