Kızlar geçen aya göre bat 15 ağustos ama telefondaki uygulamaya göre 13 ağustos bugün dayanamayıp erken gebelik testi yaptım 2. Çizgi bembeyaz meydana çıktı ama testte bir bozukluk vardı sanırım çünkü ilk idrar emmedi sonra tamamen kırmızı oldu kurudu fln neyse güvenmeyip bu sefer 5 tl lik test yaptım ilk başta hiç bişe yoktu birkaç saat sonra çöpe atarken yanında bir çizgi belirtmiş ama varla yok arası çok çok silik acaba bu kuruma çizgisi midir