Hatice_oktay ben 5 haftalıkken öğrendim gittim kalınlaşma olmuştu. Sonra yine kese gözüktü. Kanamam olunca bir daha gittim kese gözükmedi. 3-4 gün sonra başka bir hastaneye gittim alttan bakıldı burda kese var ama bebek yok dedi. 2 hafta sonra gel bakalım yine göremezsek kürtaj dedi. Ben bir hafta sonra ilk gittiğim hastaneye yine gittim ve elhamdulillah duyuldu kalp atışı. Canını sıkma adet tarihine göre hesaplama yapılıyor ama ne zaman gebe kaldığın belli değil. Belki bebek daha küçük. Mesela ben öğrendiğimde 5 haftalıktı adetime göre. Ama aslında bebek 3-4 haftalıkmış. Sonra sonra zaten gününü yakalıyor bebek.