Özele çok para verip orada doğum yapma taraftarı değilim ama ilk gebeliğim bir çok devlet hastanesi gezdim ankarada büyük doğum olsun ama sanki karşındaki insan değilmiş gibi davranıyorlar bide bunu doğum esnasında yapsalar üzüntümden doğuramam diye düşündüm o yüzden ki özele başvurdum kizlar sincan lokman hekim normal doğum için 1 gece 1 refakatçi ile artı doğum çekimi ile 1850 tl dediler ki doğuma kadar fiyat degismezse