Aklima Tnm esenlerde hayat hastanesi vardı fakat kapattılar hayat hastanesi ücretsiz doğum mu yapıyormuş çok şaşırdım soyguncu gibi bişeydi
Sultan42 deletedmom43 medova bize yakın ama bana soguk geliyor o hastane nebilim yada doktorum san memnunum herhalde ondan 😂
deletedmom43 Medova bana da yakın o yüzden çok mutlu oldum bu hastaneye geldiğine 🙂 valla doktorum iyi ya, hamgi hastanede olduğu hiç önemli değil 🙂
Essa Baysal09 istanbul medikal park sezeryan 8 bin civari, normal 6 bin civari.ekstralar haric tabi bi ton da ekstra cikariyorlar
Ayseeelif DenizEla hadi yasa😁 ben de 28+0 oldumm .evet hastane mukemmelll😊😊emre bey de çok ıyı. Ya ben normal ıstyrum ama ben de korkuyorum. Daha konuşmadık hic .bakayım ne karara verecem neler olucak .yani beynımı boşa aldm .tırsıyorum da napıcam bilmıorum🙊
DenizEla Ayseeelif Ayy Allah yardımcımız olsun valla hayirlisyla sağlıkla kucağımıza alalım bebislerimizi inşaallah hayirlisyla normal doğum yaparız bi bakarız olmuş bitmiş heyecanlandım şimdi bak 🙈😀
Nkahramanatas Ankara hrs hastanesi normal doğum 4250 😕 700leri 1000leri görünce içim acıyor şuan 4250yi verecek olmama
ayse98 Baysal09 lokman hekim hastanesine gidiyorum hamileliğimin başından itibaren her şeyim dahil doğum tahlil kontroller ultrasonlar vs 3500 🤗
Ayseeelif DenizEla inşallahhh 😊😁ben çok tırsak insanım daha doktorla bile konusmadım ama 14 gün sonra kontrolün var bu sefer konusurum sanırım .napıcam bilmıom .allah rahat doğumlar nasip etsin hepimize😊belki karşılaşırız hastanede bir gün 😅
Sevil34 Kibarbaby ömür boyunca içinde tutacak değilsin😂sağlıklı şekilde hayırlısıyla doğsun giden para olsun
DenizEla Ayseeelif inşallah karşılaşırız canım bende perşembe günü kontrole gitcem oda süsleme islerini için bilgi filan alıcam gitmişken bakalım ne olucak 😊
Knber deletedmom43 normal dogum Hakkı'nda bilginiz var mı bide aylık kontrol için muayene ücreti nedir