R_cankesen Zeyyno_ brn sbh kahvaltısını trk olduğum için cogu zmn az yapıyom bide ilk zmnlar cok kustugum midem buladığı için yiyrmiyordum simdi toparlandm kilomuz iyi ama haftamıza gore, 🤗
Zeyyno_ R_cankesen Ne güzel insan tek olunca yiyesi gelmiyor ama bende tekim kahvaltıyı çok sevdiğim için yerim yani 🤗 midem bulanınca hiç yemiodum düzelince zaten ağırlığı kahvaltıya verdim 🤗🤗
Elif_gur12 R_cankesen yumurta, et, balık, beyaz peynir kaşar peyniri, muz, ev yapımı yogurt, kuru üzüm ceviz
Zeyyno_ R_cankesen Evt canım evde tekim ama evimiz aile binası 3katlı üst katımda eltilerm var tabi eşinin evde olmasıyla bir olmuo onlarn olması zaten bi eltim köye gitti bi üst katımdaki var bilmiyorum eşim gidince canım çok sıkılıyor ama yapck bişey yok 😔