Mavibulut_ sabrszanne111 ben 30+2 nadir bebeğim toplanıyor karnımda ve karnım sert oluyor. Sizin bahsettiğiniz kasılmalar nedir nasıl oluyor tarif edebilir misiniz?
sabrszanne111 Mavibulut_ bebek toplanınca alt tarafında yani kasık kısmında baskı ve ağrı oluyor bende adet sancısı gibi
Mavibulut_ sabrszanne111 anladım ben de onlar olmuyor sadece toplanma ve karin sertliği demekki aynı durum değil
sabrszanne111 Ayseannesi braxton Hicks kasılmaları diyorlarmış yalancı sancı diye geçiyor umarım yaşamadan direk doğuma gidersiniz bu korku fena 🤷🏼♀️
Ayseannesi sabrszanne111 açıklık için olan kasılmalar ve doğum hazırlıgı için neden yaşamayayım, inşallah hayırlısıyla yaşarım vakitlice 🤲