Kiwi12 böyle şeyleri genelleme yapıp her hamile ve her bebek aynıymış gibi cinsiyete bağlıyorsunuz ya saf olan çoğu arkadaşımız inanıyor ama gerçeklik payı yok.Bilimsel hiç değil tamamen hurafe.Eğer doğruysa bir kişinin bile bir erkek bebeği 40.haftadan sonra doğurmamış olması lazım.Ki doğuranlar var.Aynı şekilde kız çocukları erken gelir diyen de var ama o da tutmuyor.Bu konular sadece ama sadece hormonlar ve bebeğin gelişimi kilosu annenin karnı hamilelik süreci vb ile alakalı.