Denilotti tabii herşey kafada bitiyor fakat bende zaten nasıl desem kendi çok bağlamadım Allaha emanet ettim hep bebeklerimi hala da öyle. Birisi birşey dediğinde kafama takmıyorum(normalde çok takıntılıyımdır) birçok şeyi öğreniyorum gelişim sayfalarından, her öğrendiğimi de ay bende neden yok bu bende neden var gibisinden düşünmüyorum. Her bünye farklı her hamilelik farklı her gelişim farklı bilincindeyim. Bir önceki yorumda da dediğim gibi doğru söylüyordur belki doktor ama ne bileyim söyleyiş tarzından mı yoksa herhangi bir muayene etmeden test yapmadan bunları söylemesi mi bilmiyorum ısındıramadı beni 🙆 bir de buradaki yorumlardan yola çıkarsam çok ilgili değil bana karşı, kapısında bir hastayı en az 20 30 dk beklediğimiz halde bizim girip çıkmamız bir oluyor 🙄