Duduars ikiz gebeyim ben ilk 4 ayım çok kötü geçti düşük riskim vardı. Kanamam oluyordu sürekli ve bu yüzden yatıyordum devamlı. İlk doktorumdan memnundum fakat o hastanede doğum yapmak istemediğim için değiştirdim. Koray Bey ve Ali fuat Beyi çok önerdiler fakat ali fuat çok yoğun oluyormuş randevusu zor bulunuyormuş vs. O yüzden koray bey’e gitmeye karar verdim. İlk gittiğimde sonuçlarımı gösterdim, düşük riskimden kanamalarımdan vs bahsettim hep. Bana verdiği tepki hamile değilmişsin gibi hayatına devam et hiçbir şeyde kısıtlama kendini dedi. Şok oldum böyle demesine. Vitaminlerim bitmişti onları yazdıracaktım o sıra da eşimde hani yiyip yememesi gereken birşeyler var mı dikkat etmesi diye sordu. Bulduğunu ye hiçbir kısıtlama ya da dikkat gerekmiyor dedi. (Kilo olarak da normalden biraz fazla hamile kaldığım için özellikle sormuştuk) Anneanne sor bakalım kaç çocuk doğurmuş tarlada bahçede ne yiyip içmiş diye de bir cümle ile noktayı koydu. Riskli bir gebeliğim var(düşük yapmıştım daha önce) ikiz olmasının ayrıca bir riski var. Belki söylediklerine tamam haklı olabilir diyebilirim ama hiçbir tahlil vs yapmadan bu şekilde koltuğunda gerile gerile söylemesi tuhaf geldi bana karşı. Bir ay önce kan tahlili yaptırdım birçok değerim düşük çıktı. Doktora attım hiçbir sorun yok devam yazdı. Acil bir durum için farklı bir hastaneye gitmiştim değerlerimi ona da gösterdim. (İlçede olduğum için buradaki doktora da gidiyorum arada acil durumlarda) Değerlerin çok düşük bu vitaminleri kan ilaçlarını kullan dedi ve bir kaç tane ilaç yazdı. Ayrıntılı için tekrar Koray Bey’e gittim aynı değerleri gösterdim bu ilaçlar yazıldı dedim. Kullanmaya devam et dedi. Ee öyleyse neden ilk başta sıkıntı yok dedin? Değerlerim bariz ortadaydı zaten depolarım boşalmış neredeyse o kadar düşüktü. Pek ilgili birisi değil bence. Herkese farklı muamele yapıyorsa onu da bilemeyeceğim.