Bende tüp bebek ile hamile kaldim rabbim.herkese nasip etsin 38+3 deyim çok şükür hamilelyimde hic bı sorun yaşamadım hic yerimde durmadim her isimi kendim yaptim yapıyorum . Doktorum tutunduktan sonra normal gebeden farkin yok dedi . Ve tutunma sürecinde agir kaldırma agir spor yapma ama normal hayatina devam dedi sadece iki gün dinlendim