OMAYBABY Minikbebegim1 yok vermedim doktorum şuan çok erken keseyi de göremeyiz dedi cuma günü kontrolüm var o zaman inşallah vericem kan 😇
Minikbebegim1 OMAYBABY benden iki günde bir kan testi istedi değerin 2 katı olup olmadığına bakmak için bakalım hayirlisiyla inşallah güzel haberler alalım 💕
Melinaa Cereninci benimde 14 Temmuz hayirlisi olsun. Cuma yaptirdim bende 3 gun kala 66 cikti degerim.
MecazzHatunn Merhaba hanımlarr😇Bu gün kan testi verdim normalde hep 0.100 çıkqrdı bu gün 2 çıktı doktor cuma günü birdaha tahlil istedi sizce kesin hamilemiyimdir🙄🙄
zarifkelebek Melinaa evet programdaki çoğu insan hamileyken adet sancısı çekiyormuş. Belki yarın sabah eczaneden alabilirsen yaparım ama bilmiyorum.
Tugce28 CeyhunMelikeMislina Kan vermeyi sevmiyorum çünkü fobim gibi birşey hemde tutuyor o yüzden adet gecikmesini bekliycem sanırım 😂
Sumeyyerbey4741 Melinaa benim de 8 temmuzdu 5 ağustosta ka n testi yaptırdım hcg 229 cıktı ama ultrasonda gözükmedi bebek 10 gün sonra gel dedi