Zeyyno_ ya benim 10 aydır düzenli Oluyor sadece 2 gün ileri veya 2 gün geri oluyordu. Ama 10 ay önce çok düzensiz zamanlar olduğu oldu. 10 gün gecikme olduğu gün bile olmuştu 1 sene öncesinde. Birde afedersiniz birliktelik 8. Veya 9. Gün oldu. O yüzden ihtimal vermiyorum. Ama hayırlısı tabi. Negatif çubuğunu görmek beni üzüyor bir yanım çok merak ediyor ama bir yanımda görmek istemiyo☺️☺️