Evlat_can Zeyyaleyyy canım hiç kafaya takma benimde on yıl önce aynısını oğluma dediler hiç bailey yapmadm dokuz ayın sonunda sapasağlam doğdu oğlum allaha şükür
Gulsahim Zeyyaleyyy devlette yaptırdım kuzum.. Tabiki yapmaz olur mu insan kuruntu çok ağlamıştım bende ama in yerden sonra işte rabbim ne yazdıysa onu kabul ediyoruz kuzum yine Mevlam ın izniyle.. İnş ters Bi dueum yoktur. Rabbim güzle gönlüne göre versin