Zeyyaleyyy benim kızıma da dediler riskli çıkmıştı diye.. Ben tabi ağladım üzüldüm neyse detay uya girdim canım bana uzman doktor hiç bir sıkıntı görmüyorum dedi.. 4 gün oldu doğum yapalı Allaha bin şükür Bi terslik çıkmadı.. İnanma hemen bazen insanı pirpirik yapıyorlar… Ve ben sıvı aldırmadım kesinlikle yazık sağlıklı çocukların ölümüne sebep oluyorlar.. Ne gelirse allahtan canım brnim.. Rabbim korusun.. Hemen yüreğini daraltma Bi peritonoloji ye gir bakalım ondan sonra karar verirsin,