Cannare yarım kan verin tekrar 2 katı bir artış varsa sağlıklı ilerleyen bir gebeliktir. Ben 3 haftalıkken öğrendim. Bir ay sonra kalp atışını duyduk 😂 Her hafta kadın doğumcuma gidip muayenemi olup kan tahlilimi yaptırdım ama artışım düzenli oluyor mu diye. Adet gününüz geçtikten sonra doktora gidin bence bir sürü seçenek olabiliyor hamilelikte içiniz rahat eder doktor size izlemeniz gereken yolu söyler zaten😊