Merhaba kızlar , en son adetim 15 temmuzdu. 7 ağustosta evde gebelik testi yaptim ikinci cok silik çıktı. 9 ağustosta kan testi yapyirdim beta hcg değerim 29,54 çıktı. Bir sonra ki adetim 12 ağustosta gorünüyor. Çok yeni gebeyim sanırım daha doktora da gitmedim. Nasil bir yol izlememi tavsiye edersiniz. Kesin hamileyimdir demi 🙈 Nedense içimde korkularım var. Cevaplarınızı bekliyorum çok teşekkür ederim