minigim__1 Oğlumda (21 aylık), farklı farklı gittiğim doktorlar içinde 14-16-17 haftalarda kız diyenler olmuştu hemde baya “kesin,eminim” şeklinde.Erkek diyen de vardı. Bende nolur nolmaz ayrıntılıyı bekledim,alışveriş yapsam değiştirmekle uğraş.Değiştiremesen kalcak elimde vs…
Nitekim ayrıntılıda kesin olarak gördük fotoğrafı dahi var tüm uzuvlarının.Videosu da var.
Şimdi 14 haftalık gene gebeyim mesela.3 dr kız,2 dr erkek dedi. Gene bekliyoruz 😂🤷🏻♀️