Edizinannesii kendisinin yaptığı bişey değil doktorun siz isterseniz yarın gider şeker yüklemem var derseniz girişiniz olur kan almaya yönlendirilirsiniz orda işlem yapılır sonuçlarınızı da sonuç gösterme adı altında gösterebilirsiniz doktorluk işiniz yok yani ben bulunduğum şehirde aile hekimliğindeki ebe ilgileniyor o gel yapalım dedi gittim parmağıma iğne batırdı açlığı orda ölçtü glikoz şurubu eczanede satılıyodu 10 tl alın demişti aldım içtim tam 1 saat olunca kan aldı sonuç öğleden sonra cıktı oda normal dedi doktoruma gittiğimde yükleme yapıldı normal dedim geçtim cnm