Kızlar günaydın hepinize musmutlu haftalarınız olsun inşallah 🤗
Bi sorum olacaktı şimdi bugün biz 23+1 olduk ve doktor kontrolümüz var şeker yükleme testi 24. haftadan sonra yapılıyor yanlış bilmiyorsam ben şimdi 23 haftalik mi sayılıyorum 24 haftalik mi yani doktorum bugün gittiğim de şeker yüklemesi yapar mi sizce 🤔 geçen ay ki kontrolümde 1 ay sonra gel dedi zaten o kadar yoğun ki randevu almak imkansız 🤦♀️ yapar mi sizce testi bana bugün 🤷♀️