Aylnslm Ozge0634 cnm kanama normal bir durum dğil bu haftada bende yaşadım doktorum haftada bir iğne ve progestan kullanmamı söyledi ihmal etme bence tekrar görün doktora
Ozge0634 Aylnslm iğne ve progestan önermiyorum hiç bi faydası yok çerez yazar gibi ilaç yazıyolar çok gereksiz dedi
MYstryy Ozge0634 baska bir doktora da gorun derim ben. Ben bu surecte 2 prof doktor 2 özel doktra gorundum ve peogestani kestirmediler dogru tedavi dediler.
Aylnslm Ozge0634 aa öyle şeymi olur ya benim ve benim gibi düşük tehlikesi olan arkadaşlarıma doktorların ilk teecihi hep tavsiye etti mutlaka ya fitil şeklinde yada ağızdan vermişti iğneyle birlikte
Ozge0634 MYstryy teşekkür ederim canım bende öyle düşünüyorum progestanı kesmeyecem bi doktora daha mutlaka görüneceğim