Ozge0634 cnm bende 6. Haftada kanama yasadim adet gibi ve o kadar igne ilaca ragmen 8 gunde kirmizi kaanamam anca bitmisti hatta doktor dusuk yaparm diye hastanede yatirdi 5 gece. Rahimde kanama alani olusmus o yuzden yasamisim gerci suan 12 haftaligim ama hala ara ara yasiyorum ve bitmeyen lekelenmeler var. Yicek ekmegi varsa dogar allahn iznyle . Progestan hap kullanman lasm vermistie doktor heralde sadece igne olmaz. Ve bol dinlen ayaklarn hep altnda yastk olsun is yapma yol cekme ve bol su ic taktir Allahtan