Annesininbali2929 Furelcag doktora gittim nts de sancı çıkmadı herşey normal dedi idrar yolu enfeksiyonu çıktı ilaç kullanıyorum ama sancım hiç geçmiyor
Nur1126 Annesininbali2929 bir tanıdığımın 34 de 3 cm açılması oldu 10 felan dayabdı 36 da sancı tuttu hastaneye gitti doğumu gerçekleşti kilosu iyi olduğu için ve solunum sıkıntısı olmadığı için küveze alınmadı
Annesininbali2929 Furelcag karnım arada sertlesiyo belimden kasıklarıma ağrı vuruyor devamlı agrisa hiç dayanamam arada oluyor
cptrhb Furelcag Ben onu nst ye girince anladım böyle sola doğru veya sağa doğru yada komple karın şişip sertleştiğinde sancı oluyor. Toplanma sertleşme oluyor 1 dk sonra yumuşuyor geçiyor.
Ebruaybars Deletedmom386 aynısı bana da oldu 36+2 deyim nişan mı acaba o nasıl anlicaz bunu çok heyecanlıyım ve tedirginim :(
Tstnptt Annesininbali2929 bnde 36+4 deyim cnm doktora sordum Bi sıkıntı olmaz doğarsa ama 38i görürse daha iyi olur tabikii de bakalımm
Ebruaybars Deletedmom386 ya sümüksü bı yapıda değildi minik bir kahverengilik ve normal şeffaf bı akıntı vardı
Ebruaybars Deletedmom386 ebeyle konuştum hormonla alakalıdır nişan sümüksü bir yapıda oluyor damla şeklinde olmuyor dedi bugün baktım akıntı da lekede yoktu bende sanırım yanlış alarmmis