Annesininbali2929 3gundur sancılarım var kasilamada var sertleşiyor karnım 36haftada doğum yapan yakını tanıdığı olan varmı kizlar kuveze girermi acaba hem duramıyorum doğurmak istiyorum hemde daha erken biraz daha dursa diyorum
Minikus58 Annesininbali2929 benim tanıdığım Doğum yaptı geçen gün 36 da ama kilosu 2500 yeterli olduğu için küvezde bile kalmadan eve geçmişler . Hakkımızda hayırlısı
Ilawka Annesininbali2929 bende bebeyim kalbinde yavasla goruldu eyer gelicek haftadada boyle gorulse 36 haftada aliriz bebeyi dediler..hayirlisi insAllah evet bende korkuyorum hem kalbinden dolayi hem ciyeri acilirmi acilmazmi ondan dolayi.ciyer iynesi olmadim cunku.
Beyzoli Annesininbali2929 canım ciğerleri geliştiyse problem olmaz arkadaşım 36+ 3 de doğum yaptı kilosuyla alakalı bi durum yok belli olmaz küvezde kalabilir ciğer gelişimini tamamlamadıysa
Annesininbali2929 Aksoytetik en çok korktuğum kuveze girerse diye inşallah kucağımıza alıp eve gelmeyi nasip eder Allah
Aksoytetik Annesininbali2929 sen içini ferah tut yeter. Hayırlsııyla bişe olmayacak sağ salim gelecek
Yakamoz__gul Annesininbali2929 benim kardeşimin suyu fazlaydı tam 36 da suyu geldi doğum yaptı. 2690gr doğdu kuveze falan girmedi. Gayet rahatlardi. Ablamın kızı 33-34 gibi biseyde doğmuş. 2250 gibiymis kilosu oda kuveze girmedi. O birazda bebeğin solunumuyla alakalu sanırım sıkıntı olmazsa kuveze girmez diye düşünüyorum
cptrhb Annesininbali2929 Canım benim 35. Haftada suyum geldi çok az sızıntı şeklinde hastaneye gittim yatış verdiler iğne yaptılar ilaç verdiler eve gönderdiler şimdi 35+4 üm 3 gün sonra suni sancıyla doğum başlatıcaklar doktor 36 yı görelim dedi. Allahın izniyle sınır sanırım 36 hiçbişey olmaz 🤷🏻♀️
emine86 Annesininbali2929 36+5 de doğum yaptım canım yalnız 29. Haftada akciğer geliştirici yapılmıştı. Ama çok şükür kuvoze girmedi 3350gr doğdu
Furelcag Annesininbali2929 36+4 doğum yapmıştım. 10 gün kuvözde kaldı solunum sıkıntısından şimdi maşallahı var ama doktoruna danış istersen mümkümse ciğer geliştirici iğne yaptırmak iste o zaman girmez 🙏🏻 Sağlıkla zamanında kucaklayasın inşallah❣️
Annesininbali2929 Furelcag doktora gittim nts de sancı çıkmadı herşey normal dedi idrar yolu enfeksiyonu çıktı ilaç kullanıyorum ama sancım hiç geçmiyor
Deletedmom386 bende 36 hafalığım dün adetin bitiminde kahvrengiye döner ya kan. Aynı o şekilde peçeteye gelmişti. Ama devamı olmadı ve normal akıntı geliyor sadece. Nişanmıydı bilmiyorum ama nişansa doğum yakınmıdır
Ebruaybars Deletedmom386 aynısı bana da oldu 36+2 deyim nişan mı acaba o nasıl anlicaz bunu çok heyecanlıyım ve tedirginim :(