sdtdmrkn cnm ztn mağazalarda ürün yok . İlinde gezen bebe varsa oraya gidip bakabilirsin
açıp kapatması cok kolay ben ztn izmirde yaşıyorum burda bakmıştım ürüne . Hatta tüm bebek arabalarına. En son hamilton x1 ce bugabo ant almaya kadar eledim sonra dedim beklıyım acelesi yok ztn ikiside 4500 dü 5500 olsn ne kdr artabilir ki deyip almadan cıkmıştım . O da dediğim gibi kışın ne olacağı belli olmadığı için pandemi vs aman parası neyse öder alır cıkarız demiştik eşimle . Snra indirime girince alıverdm hemen . El altında dursun diye .
Kısacası ben ztn ürünün ne olduğunu biliyordm ürünü kapatması ck kolay kendi kendini kapatıyor ztn . Açması da kolay bir çok arabaya göre .