Hazalmelis Arkadaşlar merhaba 30 haftalığım bebek arabası almak istiyorum ama hangi marka ve hangi model almalıyım emin olamadım , kimi travel sistem kötü baston al diyor kimi travel çok iyi diyor yardımcı olursanız çok sevinirim🥰Teşekkürler ❤️
Cemrenur Hazalmelis benim alacağım model yarı travel yarı baston gibi 3 4 yasa kadar kullanımı var pusetli falan 4baby active diye bakarsanız çıkar:) fiyati da diğerlerine göre oldukça uygun💕
emine86 Hazalmelis mamaspapas kullanıyorum çok memnunum .travel sistem yatış pozisyonu sandık şeklinde olduğu için ilerleyen süreçte bebek yatış pozisyonunda sıkıntı oluyor bacakları yukarda kalıyor ve taşıması sıkıntılı çok ağır. Size tavsiyem yatış pozisyonu sandık tipi olmasın ayakları açık olursa hem uzun süreli kullanma kolaylığı sağlar hem de bebeğiniz daha rahat eder
minnakmina Hazalmelis şimdiki aklım olsa travel degil kraft’ın kanin boyunu alırdım tek elle açılıp kapanabiliyor
Bus_ak18 Cemrenur bende bu arabayı aldım gayet güzel ve uygun fiyatlı bence açma kapama çift yön vs çok güzel 😊
4114eb Cemrenur büyüyünce de kullanılabiliyo olması güzel ablam aldı büyüyünce nedense sığmadı baston tipi aldı büyüdüğünde de
elcinsadem Ben kabin boy aldım Kraft ve gayet uygundu tek elle kapanıyor açılıyor ve kapatılınca valiz gibi taşınıyor 🙃
nursentlk babysevgi hamilton tek yön mü çift yön mü bende düşünüyorum ama bu yön konusu hakkında bilgim yok
sdtdmrkn babysevgi merhaba. Ben Maxi cosi puset aldım sırf Hamilton X1 e uyuyor diye. Rica etsem görüntü atar mısınız? Birini arıyorum pusetini takmış ve uyan ona göre bende sipariş vereceğim de ?
Cemrenur Bus_ak18 yaa memnun kaldın mı canım 😍 birde internetten mi aldın hangi siteden bende ordan alayım ❤
Marshmallow Hazalmelis Kraft cocpit kabin tipi aldım ağırlık olarak travellere göre daha hafif ve tek elle açılıp kapanıyor taşınıyor baya kullanışlı👍🏻
Nurellaaa97 Bende joie crome travel ile Elele allroad 2 arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz kullanan var mı acaba
Pamukkiz Nurellaaa97 joie chrome aldım çift yönlü oluşundan dolayı tercihim o yönde oldu. Henüz 32+3 üz kullanmak nasip olmadı ama e bebekte çalışan cok tavsiye etti sürümü de hoşuma gitti o yüzden aldım
Bus_ak18 Cemrenur evet canım n11den aldık 3lü set puset araba çanta aldık 684 tl ye. Henüz doğum yapmadım ama ev içinde denedim tabiki😍 açma kapama tek kolla çok pratik yön değiştiemede çok kolay. Bana gayet kullanışlı geldi fiyat açısından diğer kocaman travellere kıyasla bence gayet kullanılabilir 😍
Nurellaaa97 Pamukkiz aynen bende gördüm sanki çok hafir ve uzun süreler kullanılacak bir araba gibi duruyor bu yüzden çok kararsız kaldım
Sehribann Cemrenur ay hep bu soru isaretiydi kafamda. Dusunucem bunu. Bide pisette istenildiginde aparatla vs takiliyor mu bebek arabasina yoksa ayri mi kullaniliyor? Son bir sey daha oto koltugu olarakta kullanilabiliyor mu?
Cemrenur Sehribann evet bebek arabasına takılıyor canım ama oto koltuğu olarak kullanılıyor mu bi bilgim yok. @Bus_ak18 arkadaşımız almış ona soralım 🙏🏻
Srpouzglr https://www.hepsiburada.com/prego-nirvana-travel-sistem-bebek-arabasi-kirmizi-p-HBV00000ILWEL?magaza=Minimoda&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=EAIaIQobChMItZiZko-P6wIVELLVCh0JZAz_EAkYASABEgI7u_D_BwE
Srpouzglr Bende size bu arabayı öneririm. Normalde travel sistem düşünmüyordum ama hem hafifliği hem bütün katlanır oluşu ve de geniş iç hacmi sayrsinde en az 5 yaşa kadar kullanılır oluşu bana çok cazip geldi
Cemrenur 4114eb bu arabaya mi sığmadı bebek? Benim arkadaşımın var bebek kocaman ama maşallah çok iyi sığıyor